شعار هواداران معترض: آجورلو یادت باشه، کریمی باید باشه!

شعار هواداران معترض: آجورلو یادت باشه، کریمی باید باشه!




 

 


شعار هواداران معترض: آجورلو یادت باشه، کریمی باید باشه!


تاریخ : پنج شنبه ،
28 مرداد 1389

هواداران تیم فوتبال استیل آذین تهران که امشب برای تماشای بازی این تیم مقابل مس کرمان به ورزشگاه دستگری تهران رفته بودند در طول این بازی بارها علیه مدیرعامل باشگاه استیل آذین شعار دادند و خواستار بازگشت کریمی به تیم فوتبال استیل آذین تهران شدند.

اعتراض هواداران تیم فوتبال استیل آذین به کادر مدیریتی باشگاه به دلیل اخراج علی کریمی از این تیم، یکی از سوژه‌های اصلی این بازی هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بود.

در این بازی که از ساعت 21:30 دقیقه آغاز شد هواداران تیم فوتبال استیل آإین در واکنش به اخراج کاپیتان دوم استیل‌آذین در حمایت از وی شعار دادند و خواستار بازگشت وی به تیم فوتبال استیل آذین شدند؛هواداران استیل آذین با مشاهده علی پروین به شدت او را مورد تشویق خود قرار دادند و از وی به خاطر حمایت از علی کریمی تقدیر کردند.

هواداران معترض استیل اذین در اکثر دقایق این بازی شعار می‌دادند :« آجورلو یادت باشه، کریمی باید باشه!»

هیات مدیره استیل آذین شب گذشته حکم صادر شده از سوی مدیرعامل این باشگاه مبنی بر اخراج علی کریمی را وتو کردند و پرونده علی کریمی را به کمیته انضباطی استیل آذین فرستادند.

از دیگر نکات جالب توجه این دیدار مصاحبه حمیدرضا آصفی عضو هیات مدیره استیل آذین بود که وی در حمایت از علی کریمی به خبرنگاران گفت:«ماجرای علی کریمی تمام شده است پس بهتر است دیگر درباره این مساله سوال نکنید چرا که از نظر هیات مدیره او همچنان بازیکن استیل آذین است.»


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل